Påskigt kollage

Nu ska jag snart åka iväg till Källsjö. Så det kanske kommer vara lite dåligt med uppdatering i några dagar till här på bloggen. Ska försöka göra något inlägg när jag är borta iaf, annars finns jag på instagram (stargirlphoto) där jag säkert kommer lägga upp några bilder under helgen. 
Så länge lägger jag upp detta lilla påskiga kollaget :)) 
 

Så fint collage! Glad påsk, ha det så trevligt :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Inte ofta man hittar en blogg som nämner Källsjö :) Min hemmaby, förutsatt det är den utanför Ullared då :) Hoppas du får det trevligt!

Svar: Hehe jasså :)) Ja, det är där jag var. Väldigt mysigt ställe!
Johanna Fåglund

Fint kollage :) Ha en fin påsk

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Läckra bilder! Glad påsk, hoppas ni får en skön helg i Källsjö!

Svar: Tack! :)) Det hade vi! Hoppas att du hade en bra påsk du med.
Johanna Fåglund

Åhh så fint, nu blir man sugen på att påskpynta!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fint :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Glad påsk :)

Svar: Detsamma :))
Johanna Fåglund

Super fina bilder! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Otroligt fina bilder! Ha det så trevligt! :D

Svar: Tack :D Det hade jag!
Johanna Fåglund

åh va fina bilder! inspireras verkligen

Svar: Tack så mycket! Så kul att höra :))
Johanna Fåglund

Åh, så fina bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Ha en fin påskhelg!!

Svar: Det hade jag. Hoppas att du också hade det :))
Johanna Fåglund

Så VANSINNIGT vackert! Jag har fokuserat så mycket på mina kattpåskkort att jag glömt bort att göra fjäderliknande påskbilder! Kanske kan jag få till något under resterande helg...detta gav i alla fall tons and tons av inspiration! Supervackert!!

Trevlig påsk!

Vilka fantastiska färger!!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Färgerna är ju helt otroliga!! :D

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: