J

Här är en bild på mig också som Lisa tog när vi var i botaniska. Tycker om den fina flätan som hon gjorde på mig :)) 
 
 

Jätte fin bild

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fin bild på dig :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Fin bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh fiskbensfläta är så fint.

Svar: Ja, synd att jag inte kan göra en sån själv :p
Johanna Fåglund

Åh vilket fint hår du har, och superfin bild! :)

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Oj, vad söt! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vacker bild :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så härligt ljus! Älskar fiskbensflätor :)

Svar: Ja, ljuset var jättebra just då :)) Jag med! Önskar att jag kunde göra en själv :P
Johanna Fåglund

Åh vad fin bild på dig :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Agneta

En väldigt fin bild på dig!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Otroligt vacker!! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Hej! Jag fick för mig att jag skulle tipsa om dig i min blogg, och jag lånade din header som en bild till det inlägget. Jag hade ganska bråttom när inlägget skrevs, och jag hann tyvärr inte fråga dig om det var okej innan jag publicerade inlägget.
Istället frågar jag nu i efterhand om detta var okej (är det inte det tar jag givetvis bort bilden)?
Kramar!

Svar: Hej! Nejdå det gör ingenting att du lånade headern. Bara roligt att du ville tipsa om mig och det var väldigt fint det du skrev :)) Tack!
Johanna Fåglund

Svar: Tack!
Och det var så lite så. :)

Åh sån där fläta är så fin!
Önskar att jag också kunde göra en sån :)

Svar: Önskar jag också att jag kunde göra :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: