Glad Påsk!

Glad Påsk på er! Hoppas att ni har en bra påskafton :)) Jag har det bra nere i källsjö, men internet funkar knappt så får göra ett tidsinställt inlägg (så jag hoppas det kommer upp som det ska). Så just nu när jag skriver är det långfredag och jag är i ullared. Mycket folk, men det är kul ändå. 
Här är en liten påskbild som jag tog på Elton. Han är ju bara såå söt :)) 
 
 

Åh va söt!
Glad Påsk! :D

Svar: Ja :)) Glad Påsk!
Johanna Fåglund

Alltså så söt han är *-*

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

Agneta A

Glad Påsk!
En väldigt fin Påskvovve 😊

Svar: Glad Påsk! Visst är han :))
Johanna Fåglund

Älskar din header!

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Söt bild :3

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Åh ja han är jätte söt! Jag har skrivit om din blogg på min blogg! Titta gärna in och se vad jag skrev! Kram :)

Svar: Visst är han! Åh, vad roligt! Ska kolla :))
Johanna Fåglund

Men åh så söt bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: