20 April 2014

Tredje dagen i Källsjö fotade jag inte så mycket. Jag och mamma gick ner till sjön med Elton medan dom andra var ute och fiskade. Det var ännu varmare denna dagen, såå härligt!
Senare på dagen åkte jag, mamma och Lisa in till Ullared igen för att byta lite grejer som vi köpt på fredagen. Min ena uggla (solcellslampan) funkade inte så jag fick byta den och då passade jag på att köpa en till för dom var ju så söta och billiga. Fanns fyra olika ugglor och jag har tre av dom nu. Det var inte alls mycket folk så man kunde gå runt mycket lättare. Blev att vi var där i två timmar, vi som bara skulle byta lite grejer :p 
På kvällen spelade vi lite kubb, men jag gick ner till sjön med Elton efter en stund i solnedgången. Sen spelade vi lite kort resten av kvällen i stugan :)) 
Skriver rätt mycket om vad vi gjorde, vet inte hur intressant det är för er, men jag tycker att  det är kul att kunna kolla tillbaks på :p 
 
Nere vid sjön. Dom andra var ute med båten som man ser väldigt litet där borta i bilden :p 
 
Här gungade jag när jag var liten. Fast dom har nog bytt ut gungorna sen dess :p 
 
Elton fick titta på när vi spelade kubb.
 
Blev bara fyra bilder från denna dagen, men det fick räcka :)) 

underbara bilder! :D

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Ser supermysigt ut! :) Gillar verkligen bilden på gungorna, vill sätta mig där och gunga haha

Svar: Det var det! Tack :))
Johanna Fåglund

Gillar verkligen gungbilden och den med hunden, härligt ljus :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: