Norrsken Timelapse

När jag fotade norrsken i Norge blev det två korta timelapsear också. Dom är bara några sekunder långa, så jag la ihop dom i samma video. Att dom blev så korta beror på att jag ville fota andra bilder också och inte bara massa på samma ställe, så det fick bli så. Man ser iaf hur det rör sig, var så häftigt att se det på riktigt! 
 
Ändra kvalitén till 1080p på det lilla kugghjulet så ser det bättre ut :)) 
 
Och en bild också :)) 
Nikon D800 med Nikon 16-35mm 

Men åh så fint! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh vilken vacker bild! <3
Jag har alltid velat se ett riktigt norrsken! Tyvärr bor jag för långt ner i Sverige :(( ahwell. Supervacker bild i alla fall :3 du är verkligen duktig!

Svar: Tack så mycket! :)) Samma här, bor i Göteborg så hade väldigt tur att det blev norrsken en natt nu när vi var i Norge.
Johanna Fåglund

Älskar norrsken. Det ser så magiskt ut.

Svar: Ja, verkligen :))
Johanna Fåglund

Så coolt! Riktigt fint :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Herregud va vackert.

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Åh, så himla fint!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Otroligt vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så underbart! Aldrig sett ett norrsken men drömmer om det !

Svar: Tack :)) Hade inte jag heller innan detta, så det var väldigt kul att äntligen få se det.
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

häftigt! så fint :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh va coolt! Det är så fint med Norrsken :)

Svar: Tack :)) Ja, det är det verkligen!!
Johanna Fåglund

Damn vad snyggt!!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Så häftigt :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: