Kallt i vattnet

Idag var jag och Lisa ute och fotade höstporträtt på henne. När vi var tillbaka vid bilen efteråt lyste himlen helt orange och solen skulle gå ner om typ 20 minuter så vi åkte till askim och fotade några solnedgångsbilder också. Jag tog av mig skorna och gick ut i vattnet för att få bättre vinkel. Det var inte varmt kan jag säga :p Var så kallt att mina fötter gjorde ont.
Här är några bilder som jag fotade på kvällen. Bilderna på Lisa har jag inte redigerat än så dom kommer en annan gång. 
 
Lisa ville ta en bild på mig när jag stod i vattnet :p Kunde inte stå stilla för då simmade små knäppa typ fiskar under mina fötter, kändes jätteläskigt! Var svårt att fota då också :p 

Jättefint! Älskar den liggande med stenarna!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Älskar din blogg.

Svar: Åh, tack :))
Johanna Fåglund

Fy vad kallt men fina bilder! :D

Svar: Jaa :P Tack!!
Johanna Fåglund

vackert

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Underbara foton , som vanligt :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

vilka vackra bilder!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vackert! Tredje bilden är jättejättefin, så fin komposition och ljus :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Otroligt vackert! :) Kram

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Otroligt vackra bilder.

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

vackra bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Superfina bilder, älskar att dom är så färgstarka!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Hallå! Jag ÄLSKAR din header! Dem här bilderna är inget att snacka om! Gorgeus! Vad har du för kamera?

Svar: Tack så mycket :D Fotat med Nikon D800 nu i ett år och mina äldre bilder är tagna med Nikon D80.
Johanna Fåglund

gud vad vackra bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

såå fina bilder. Önskar att jag kunde fånga solnedgång och vatten på bild :)

Svar: Taack :)) Du får öva på det så kommer du få bra bilder.
Johanna Fåglund

Så fint!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Wow, vilka fina bilder!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Vackra bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jag blir så glad när jag kollar igenom dina foton och jag önskar att jag kunde göra bilderna lika vackra som du!

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: