Jobbigt ;o

Som jag skrev igår skulle jag göra ett inlägg om hur man fotar stjärnorna idag. Har suttit länge och skrivit ihop ett inlägg, men när jag förhandsgranskar det försvinner alla radbrytningar, så allt är en stor klump, helt oläsbart. Testat att göra ett nytt inlägg och med en annan webbläsare, men inget funkar. Tråkigt när jag suttit med det så länge för att kunna lägga upp det idag som jag hade sagt, så funkar det inte :( Men får hoppas det funkar bättre imorgon. Blir samma sak i detta inlägget, allt sitter ihop även om jag byter rad. Är det så för er också som har eran blogg på blogg.se? Här är en bild som jag fotade för typ en månad sen så länge iaf.. 
Nikon D800 med Tamron 90mm 2.8 macro 

Blir samma för mig med såg jag nu :/ Måste vara något galet med blogg.se

Svar: Okej, vad bra att det inte bara är för mig då :p Hoppas dom fixar det snart så ni får se mitt inlägg :p
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

alltid toppen ... jag Älskar din superfint blogg :)

Svar: Tack!
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Om det händer igen så kan du testa att hålla inne Shift när du byter rad. :)

Svar: Raderna funkade där man skrev inlägget, men inte när man la upp det sen. Men det var nog något fel bara som dom fixat nu :))
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: