"I Love The Direction"

Var nyss på bio med Lisa och såg One Directions film This is us. Jag gillar dom väldigt mycket faktiskt och har lyssnat på deras låtar nästan konstant sen i våras. Dom påminner mig om McFly en del (som är det bästa bandet som finns enligt mig) så det var därför jag började lyssna på dom från början. Dom har skrivit några låtar till One Direction också (I Want, I Would och Irresistible) så det är inte konstigt att jag gillar dom :p 
Filmen var väldigt bra, man fick veta mycket om deras liv och dom är så knäppa och roliga. Så det var kul att se på. 
 
Lägger upp videon till deras nya låt. Den är rolig den också, speciellt i början. (Ser ni den förstår ni titeln till detta inlägget också :p) 

Älskar den där låten och videon är så himla rolig! ^^

Svar: Ja, den är så bra :))
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: