Förgätmigej

Gjorde en ny sminkning till mitt lilla blomtema för några dagar sen. Fick förslag på Förgätmigej sist och det fick bli det nu när jag hittade några sånna :)) Hade velat ha lite fler, men detta var allt som fanns. Finns inte så många olika blommor kvar ute nu, men ska försöka göra iaf en eller två till. 
 
Har använt:
Skuggor från 120-paletten
Make up store Cybershadow - Frosted Shine 
Make up store Eyepencil - Deep Blue Sea 
Make up store Eyepencil - Crazy Lazy 
Rhinestones från Ebay 
 
 
 

Himla fint :-)

Jättefint! :)

Vad fint! Helt fantastisk färg! :)

Sjukt snyggt! :)

Anonym

Hej! Jag tycker du är super duktig på o sminka! Nästa år så hade jag nog kanske velat börja en make-up artist utbildning, men det får vi se hur det blir med det! Vart köper du din 120 palette? Älskar o sminka o vill gärna göra det med ``bättre`` smink, för jag vill börja öva/träna på o sminka andra/mig sjäv! :)

Svar: Ja, visst är det kul att sminka :)) Min palett har jag köpt på eleven.se.
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Wow! Super snyggt :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

åh så bra gjort, himla snyggt!

Så himla snyggt!

Riktigt fint! Älskar färgerna :D

Av dina blomtema sminkningar så är detta min favorit
(än sålänge) Blått är min favoritfärg så den här sminkningen gillas av mig :3

Supersnyggt!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund - Fotograf och Makeup-artist

Riktigt snyggt


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: