Norge 2013 - Atlanterhavsveien

Är lite seg på att lägga upp Norgebilderna, men har fixat några från fjärde dagen nu..  
Dagen efter att vi varit i Trollkirka hade vi inget direkt planerat. Vädret som var så bra dagen innan hade ändrat sig och det regnade massa. Vi kände för att åka någonstans med bilen så vi bestämde oss för att åka till Atlanterhavsveien. Det är ute vid kusten, man åker över broar som går mellan flera öar. Det hade nog med vädret att göra, men jag tyckte inte att det var något direkt speciellt. Det var inte värt att åka så långt för det. Hade vart häftigare om det var stora vågor som man kan se på en del bilder på google (kolla här)
På vägen tillbaka åkte vi förbi Molde och gick i ett köpcenter där. Hittade ett par skor jag ville ha, men dom fanns inte i min storlek ;o Som tur var fanns affären här i sverige också (eurosko) så jag fick mina skor till slut ändå :)) 
Blev inte många bilder denna dagen, ungefär 50st bara eftersom det regnade nästan hela tiden. 
 
Från färjan.. 
 
Nästan framme.. 
 
Vi gick ur bilen i regnet vid en av utsiktsplatserna. Slutade regna en kort stund när vi fotade iaf, det var bra :p 
 
Här är den bron som man ser mest bilder av. Synd att dom höll på att bygga om på andra sidan så man inte kunde stanna. Hade blivit en mycket häftigare vinkel därifrån. Härifrån ser det ut som en vanlig bro. 
 
Panorama. Klicka för att se den stor. 
 
På vägen tillbaka när vi väntade på färjan gick jag ner till vattnet och fotade lite.
Klicka för att se denna större också. 
 
 

Åh vad vackert! Sjukt fina bilder ;)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Än en gång, grymt vackra bilder!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: