Morning mist

Jag och Tobias gick upp tidigt igår på morgonen för att åka iväg och fota. Det var lite mer dimma än jag hade tänkt mig. Man såg knappt vägen när man körde, så det blev ingen bra soluppgång. Ville att det skulle vara lite dimma, men så att solens ljus ändå kom igenom (lite som förra året) och gärna att man hade sett solstrålar genom träden, men det fick bli andra bilder istället. Tycker ändå att det var en fin och mysig morgon även om det inte var som jag egentligen ville :))
 
Nikon D800 med 50mm 1.4
(Gjord av sju ihopsatta bilder) 

Ber om ursäkt om det tagit lite tid, men det har varit flest röster på söndag
Så det får bli första sminkningen då <:

Anonym

Yes, tre söndagar iaf <:
Valfri är valfri i båda! så t.ex svart/lila och vit/grön
Så det bara att leka på!

Svar: Okej, vad bra :))
Johanna Fåglund

Så cool bild! :D

Gud vilken fin bild!!

Mys!

Gud så fint. Ljuset uppe vid grenarna är helt magiskt!

Grymt fin bild! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Väldigt vackert :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

AKP Photography

Magi!!! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Shit vilken vacker bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: