Måne och stjärnor

Tänkte att det var på tiden att jag lägger upp resten av stjärnbilderna jag fotade för nästan en månad sen. Var såå fint den natten, men nästa gång hoppas jag på att det är helt mörkt på himlen och ingen dimma så man kan få stjärnorna lite bättre på bild :)) 
 
Månen lyste ju rätt stakt så många av stjärnorna försvann i ljuset. Fast det var häftigt ändå :p 
 
Här går månen ner bakom dimman. Man ser en liiiten del av den fortfarande.. 
 
Sen skrev Tobias våra namn med min mobil. Man tänkte inte så mycket på att det var dimmigt när man stod där, men här ser man rätt mycket dimma runt om bokstäverna :p 
 
Och en sista bild på vintergatan innan vi åkte därifrån :)) Var lite lättare att fota den när månen var borta. 

Magiskt!

Ljuvligt !

Vilka fantastiska bilder! Helt magiska!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Du tar verkligen så sjukt fina bilder, du inspirerar!

Svar: Åh, tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så vackert :-)

Sv: Tack snälla Johanna :-) Jaa, jag är så glad :-) Du får ha en trevlig kväll!

Svar: Tack! :)) Detsamma!
Johanna Fåglund

Fina bilder! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Riktigt vackra bilder :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

så fint :D Kram

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Häftiga bilder! Älskar sista! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Gu vilka vackra bilder! Sista var särskilt fin <3

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Dina bilder är SÅ bra! Hur gör du egentligen för att sätta skärpan perfekt? Jag tycker det är jättesvårt, hur noga jag är är blir det inte riktigt rätt...

Svar: Åh, tack så mycket :)) Jag fotar ofta med manuell fokus, fast inte vid landskap. Sen beror det på objektivet också. Och jag skärper alltid upp bilderna innan jag lägger upp dom.
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: