Leopard

Jag har ju inte redigerat klart bilderna från Nordens Ark som jag var på i somras. Åkte till Danmark och fick andra bilder från en djurpark att redigera, så dom här blev lite bortglömda. Ska snart åka iväg till Tobias över helgen, så jag redigerade en bild på en leopard lite snabbt så länge. Blev väldigt nöjd med flera leopardbilder, den satte sig så himla bra efter en stund. Kommer fler en annan gång :P 
Är tillbaka på söndag igen med ännu fler bilder förhoppningsvis. Ska fota Lights in Alingsås imorgon tänkte vi och vädret ska ju vara bra, så kommer säkert bli lite fler höstbilder också :))
Jag finns på instagram så länge, stargirlphoto.  
 
Nikon D800 med Nikon 70-300mm 

Beatrice

Gud vilken fin bild, du är så himla duktig!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Grymt fina bilder :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Hur lyckas du?! Bilderna du tar är underbara och helt fantastisk bra! :D

Svar: Tack så mycket :)) Hehe man får öva mycket så lär man sig.
Johanna Fåglund

Otroligt vackert!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vacker bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så underbar bild !

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Grym bild!! Så fint djur!

Svar: Tack :)) Jaa.
Johanna Fåglund

Nemen gud!! så coolt

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Leoparderna på Nordens Ark är så fina :)
Fin bild :D

Svar: Ja, det är dom :)) Tack!!
Johanna Fåglund

Otrolig bild! Helt fantastisk! <3

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: