Höstfärger

Det var väldigt fint ljus ute förut så jag åkte iväg för att fota lite höstfärger. Fast efter en liten stund gick solen i moln och sen helt plötsligt var himlen helt grå istället för helt blå som den var när jag åkte.. Det var väldigt tråkigt. Blev en del bilder i alla fall för alla färger på träden var så fina, men hade gärna velat ha ljuset som det var först. 
Här är två bilder på ett fint träd, fler kommer imorgon.. 
 
 

Jätte fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vart kommer du ifrån? :)

Svar: Göteborg :))
Johanna Fåglund

alltså jag bara älskar hösten!
fina bilder!

Svar: Ja, det är så fint, synd att alla färger inte stannar kvar längre bara.. Tack :))
Johanna Fåglund

Åhh, så underbart !

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fina färger!! Älskar hösten :D

Svar: Ja, färgerna ute nu är så fina!
Johanna Fåglund

Älskar höstbilder, jättefina!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh, älskar bilderna! :D

Svar: Tack så mycket!! :))
Johanna Fåglund

Synd att solen försvann, men trots det blev det jättefina bilder, älskar verkligen första bilden! :D

Svar: Ja, det var synd, ville ta motljusbilder :p Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Härliga färger! :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Elsker følelsen i det første bilder å bokehen

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: