Gjort om på hemsidan :))

Som några av er kanske har sett så har min hemsida sett väldigt konstig ut ett tag. Sen dom gjorde om på one.com där jag har den blev den helt förstörd och jag blev tvungen att göra om den. Så nu äntligen känner jag med klar med den igen. Blev ungefär samma, fast lite annorlunda på startsidan, två nya kategorier blev det också. Har lagt upp fler gamla bilder, fast nyredigerade och nya bilder också såklart. Fler priser på fotograferingar finns nu också och priser om man vill köpa en utskrift av någon av mina bilder. 
Ni kan ju gå in och kolla lite om ni vill (uppdatera om det fortfarande ser knäppt ut) :)) www.johannafaglund.se 
Ett färgglatt kollage med bilder från olika kategorier på hemsidan.. 

Fint :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Du tar ju så snygga foton! :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Du är verkligen superduktig fotograf!

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: