Vilken? :))

Jag tänkte vara med i en tävling på dayviews och temat är "årets bästa bild". Inte det lättaste att välja ut en bild från hela året som gått :p Jag samlade ihop några som jag försöker välja mellan i ett kollage (hoppas ni inte tröttnat på mina kollage nu) och det skulle vara kul att veta vilken av bilderna ni gillar mest :)) Tänkte nog göra en tavla också och sätta upp nånstans :p. 
Satte ut nummer så det skulle bli lite enklare. 
 

Z

1, 6 eller 10 :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

4,6 eller 9 :D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

2 och 6!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Är kluven mellan 5 och 6, men 6an är ju helt underbar! :D Älskar hur blixten lyser upp molnet också!

Svar: Tack! :)) Gillar också hur molnet blev i den bilden :p
Johanna Fåglund

Jag förstår att det är svårt! Men jag tycker nog någon snygg Norgebild, eller nr 6 eller 9 :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Blixten :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Julia

2 eller 10

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Anna

8an helt klart, den är så unik! Inte många som kan ta en sån bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

2an tycker jag nog! Jättefina allihop!

Svar: Tacktack! :))
Johanna Fåglund

6 :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

2 eller 6 :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

antoinetta

1 eller 9 :)

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Maria

Nummer 6! Den är unik, annorlunda och riktigt snygg!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Nr 6 eller 8 tycker jag :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sandra

Jag gillar 1, 6 och 9.. Kan inte bara välja en :)

Svar: Tack :)) Nä, det är svårt :p
Johanna Fåglund

Shit va svårt!
Alla dina bilder är ju så sjukt bra, svårt val..
1, 5, 6 eller 7 tycker jag! :)

Svar: Hehe tack! :))
Johanna Fåglund

Åh jag gillar ju alla! Om jag måste välja är 4, 6, 8 el 9 finast :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

2, 6, 8 och 10 är mina favoriter, kan inte väja mellan dom ehhe

Svar: Hehe tack! :))
Johanna Fåglund

Skojjar du eller? Så himla fina! men 4,6 eller 10 är nog coolast!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

2,4,5,9är mina favoriter :) men jag tycker ju att alla dina bilder är jättefina så jag hade det också lite tufft att välja :D så du får ursäkta att jag inte lyckades välja en. xD

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Elsa

Fina favoriter är helt klart de på den högra sidan (2,4,6,8 eller 10). Sen så har jag jätte svårt att välja en ;)

Svar: Hehe tack! :))
Johanna Fåglund

Den första på vattenfallet i grottan, eller nr 6 på blixten. De är båda otroligt maffiga och sticker ut ur mängden. :>

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

1,2,3,4,5,6,7,8,9 eller 10! haha nä men 6:an är riktigt snygg!!

Svar: Haha tack :p
Johanna Fåglund

Så fina bilder :D man kan inte välja ut någon bild som är finast :o för alla dina bilder är så fina! kram :)

Svar: Taack :)) Haha fast jag får bara tävla med en bild, så behöver välja.. men jag tror nog jag vet vilken jag kommer ta :p
Johanna Fåglund

Åå alla är så himla fina! men tycker lite exrta mycket om 4 och 9!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Det går inte att välja :O

Svar: Haha :p
Johanna Fåglund

4, 5 eller 6! Men alla är sjukt fina! Omg så grym du är på att fota :D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Sophia

nummer 6 :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

6!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

1 eller 6 :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Josefin

4, 8, eller 9 Och ska jag välja mellan dem.. så 4.

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

BILD NUMMER 4,6 ELLER 8! :D Helt stunning! :3

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: