Ny kamera och Berlin imorgon :))

Imorgon ska jag åka till Berlin med familjen, Tobias och Lisa :)) Just nu håller vi på att packa (alltid sent ute med packningen :p), men tror att vi snart är klara. Ska flyga dit, så vid 9 imorgon åker vi till Landvetter. Kommer vara borta tills på söndag kväll. Vet inte om jag kommer ha något internet eller om jag uppdaterar bloggen när jag är där, men har iaf gjort ett tidsinställt inlägg som (förhoppningsvis) dyker upp i helgen :p 
Köpte en ny kamera förut också, en kompaktkamera alltså (behöver inte byta ut min D800 än på ett tag ;P). Blev en Canon G15. Kände att jag behöver ha en mindre kamera också som jag kan använda så jag slipper släpa på min tunga D800 hela tiden. Blev en Canon G15 eftersom G9 var min första kamera som jag tyckte om mycket, men den är gammal nu (6år) och jag vill ha lite bättre kvalité, så därför blev det en sån här. Jag är inte sån som är fast vid bara ett kameramärke :p 
Men nu måste jag fortsätta att fixa iordning för imorgon. Ni får ha det bra här hemma :))
(Kanske uppdaterar på instagram om jag har något internet, stargirlphoto) 
 
Blir en till bild från igår. Samma motiv, fast en vidare vinkel. Tror jag gillar denna bättre faktiskt :p 
Nikon D800 - Nikon 16-35mm 

Höll på att sätta i halsen när jag såg din rubrik, haha! Men skönt med en kompaktkamera!

Svar: Haha tänkte att man skulle tro det :p d800n lever än :)) Ja, så slipper jag få så ont i axeln hela tiden.
Johanna Fåglund

Ha det så skoj i Berlin! Jättemysig stad är det :)

Svar: Det hade jag :)) Ja, det var väldigt mysigt med alla julmarknader som fanns.
Johanna Fåglund

fin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: