Några bilder från igår

Fotade lite porträtt på Lisa igår vid Röda Sten. Tycker det är ett bra ställe att fota porträtt på, har gjort det några gånger innan, men det är alltid lika kul :p Jag ville ha en ny profilbild här på bloggen (den jag har är snart två år gammal), så Lisa tog några bilder på mig också. Jag vet inte om jag kommer byta till någon av bilderna vi tog, min lugg är lite för lång nu tycker jag. Får klippa den och ta nya någon gång :p 
Här är några av bilderna vi tog iaf :)) 
 
Nikon D800 med 50mm 1.4 och 85mm 1.8 

åå vad duktig du är! :D
Jätte fina och coola bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättesnygga bilder! Får ta mig dit och fota någon gång :)
Den sista bilden på dig var jättefin!

Svar: Tack Alma :)) Ja, det tycker jag du ska göra :p
Johanna Fåglund

Jättefina bilder. Skorna var riktigt häftiga.

Svar: Tack :)) Tycker jag också :p
Johanna Fåglund

Jättefina foton verkligen, så himla fint med graffitin i bakgrunden!!

Svar: Tack :D Ja, den blir riktigt bra som bakgrund.
Johanna Fåglund

Älskar sista bilden! Så fin!

Svar: Åh, tack! :))
Johanna Fåglund

Nice bilder :)

kolla in mitt nya inlägg om den konstant aktuella frågan Cannabis-Framtidens hopp. Säg vad just du tycker, älskar att inspirera och vill gärna veta andras mening. Kram från Ellen

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Riktigt snygga bilder!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

supersnygga bilder på både dej och henne!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Sjukt fina bilder!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Härliga bilder :-)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jaaaaa ;) ellerhur ..
Jag älskar även att fotografera natur ..
Allt bra idag? :)

Riktigt snygga bilder, och de där skorna hon har på sig är ju inte lite mumsiga! :D

Svar: Tack! :)) Ja, dom är riktigt snygga!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: