Mobilbilder

Blir ett kollage idag igen, men denna gången med mobilbilder. Mitt minneskort på mobilen har gått sönder på något sätt så över tvåhundra (eller om det var trehundra) bilder har försvunnit och jag vet inte om jag kommer kunna få tillbaka dom igen. Är ju inga viktiga bilder direkt, men sånna som är kul att ha. Batterit tog slut på mobilen så den dog och när jag startade den igen stod det att SD-kortet var tomt och att det inte fanns ett SD-kort i. Synd att jag inte hade lagt över bilderna till datorn, men har inte tänkt på det. La över resten jag har kvar som är sparade på mobilen iaf. Ska börja med att lägga över mobilbilderna till datorn lite oftare nu.. 
Gjorde ett kollage med några av bilderna som är kvar. 
 
Bilden uppe till vänster på mig ser ganska knäpp ut :p Är från i lördags när jag hade mina svarta linser och hade börjat på min halloweensminkning. Den under är lite mer normal iaf :p 
 
På instagram lägger jag upp både mobilbilder och bilder jag fotat med kameran. Stargirlphoto heter jag där :)) 

Åh vad ledsen man blir när allt bara försvinner sådär :( Det har också hänt mig en gång

Svar: Ja, det är verkligen inte kul när det händer.
Johanna Fåglund

Fina bilder och bra bevis på att man faktisk kan ta bra bilder med mobilen. :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Wow, älskar bilden på kameran på stativet :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: