London på natten

Idag fyller min pappa år, grattis till honom :)) För tre år sedan var vi i London och firade honom, en väldigt bra resa. Så jag tänkte lägga upp tre bilder som jag tog för precis tre år sedan idag. Åkte med min bror och fotade lite nattbilder, så fint där.Blir ingen sånt firande idag då pappa är iväg på match (han är ledare för Önnereds herrar som spelar i elitserien).
Men nästa vecka ska vi på en annan resa med familjen till Berlin för att gå på bland annat julmarknad och fira någon annan (gissa vem) :)). Så det ska bli roligt! 
 
Nikon D80 - Tamron 10-24mm 

Riktigt fina bilder! Mysigt med julmarknad :)

Svar: Tack! :)) Jaa!
Johanna Fåglund

Jag ska också till Berlin!! Fast i december :). Så jag ska också gå på julmarknaden, kommer bli kul!:)

Svar: Kul! Jag kommer hem den första december :p
Johanna Fåglund

Riktigt fina bilder och hoppas du har kul i Berlin! :D

Svar: Tack så mycket :)) Det kommer jag säkert!
Johanna Fåglund

Superfina bilder, särskilt den sista! <3

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder! Skulle också vilja åka till London ^^ Berlin var jag i förra sommaren, himla mysig stad!

Svar: Tack :)) Jag var i Berlin för massa år sen, så jag kommer inte ihåg så mycket av hur det är där, så ska bli kul att åka dit igen :)) London är den bästa staden jag varit i, du borde åka dit någon gång.
Johanna Fåglund

Men guuud så otroligt vackra bilder, jag dör lite!

Svar: Taack :))
Johanna Fåglund

Vilka fantastiska bilder!

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Alltså åh, London <3

Svar: Jaa :D
Johanna Fåglund

carro

Oj va fint! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

gud vilka vackra bilder!!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Ohhh ja :) de hade vart något. Jag ska åka till new york i mars, & då ska jag fotogafera en massa massa. :) har du vart där?:)

Mitt drömresa mål! En dag ska jag dit!!

Svar: Det är en väldigt fin stad :)) Hoppas att du får komma dit snart då.
Johanna Fåglund

Det är väl inte så bara :) eller?
Blir det att fotografera till helgen? :)

Sjukt snyggt !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

ja jag hoppas på de :D
du skulle inte vilja ses en dag & bara hänga & fotografera:D?

Ååh magiske bilder :D

så underbara bilder

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: