Fåglar och Ullared (och en tomtemask)

Idag åkte jag, mamma, min bror och Lisa ner till Ullared :)) Vi brukar alltid åka tidigt på morgonen så vi är där lite efter att det öppnat, men denna gången åkte vi vid 12-tiden. Var rätt mycket folk, men inte så det blev jobbigt att gå runt där inne iaf. Åker ju dit några gånger om året så jag köper inte så mycket grejer varje gång, lite lagom sådär. Inte som dom framför oss i kön som köpte för över 8000kr :p 
För en gångs skulle hade jag med min kamera i bilen också. Det brukar ju alltid vara så himla fint när vi åker dit och jag har inte haft kameran då. Fast nu när vi inte åkte så tidigt var det inte lika fint och på hemvägen var det mörkt.. Tog en bild bara när vi körde igenom en flock med fåglar som flög runt vid vägen, så den får duga för idag :p (Jag kände för att räkna fåglarna på bilden och det blev lite över 200st) 
Jag måste bara lägga upp en bild som jag tog på min bror inne på Gekås när han testade en tomtemask som han hade vänt ut och in :p Såg lite läskigt ut haha. 
 
Nikon D800 med 50mm 1.4
Vet inte när jag la upp en svartvit bild senast. Tycker mina bilder oftast passar bäst i färg, men denna gjorde inte det :p 
 

Jättefin bild, älskar naturbilder men lyckas aldrig ta några bra själv!

Svar: Tack :)) Du får bara fortsätta att öva så kommer det bli bra.
Johanna Fåglund

Sandra

Kan inte låta bli att tänka på Alfred Hitchcocks "Fåglarna" :P

Svar: Vet inte vad det är, men det låter bra :p
Johanna Fåglund

Fint. Men fåglar är läskiga.

Svar: Tack :)) Haha lite :p
Johanna Fåglund

Wooooow, är svag för att fånga fåglar i skyn på bild och den här bilden är ju fantastisk! Vilken tur du hade kameran med! :)

Svar: Tack så mycket :)) Hehe ja :p
Johanna Fåglund

åh va härlig bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilken underbar bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

fin fågelbild !!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vad fin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

hihi ja:D

såå bra. med mej är de bara bra. vad gör du?:D

Jag åker alltid dit en gång per år för att handla årsförbrukning av ALLT du kan tänka dig. Plus julklappar och allt dedär :) kika gärna in på vår nystartade blogg Blöjor och bus vettja :)

Svar: Hehe :)) Gekås är väldigt bra för det!
Johanna Fåglund

facinerande att du orkade räkna dom :P

Svar: Haha :P
Johanna Fåglund

Jag har nyss kollat film:D
vad händer i helgen sötnos?;D

fotografera kanske:D?

Kollar du min blogg nu så ser du att jag har skrivit om din blogg!:)

Svar: Ska kolla! :))
Johanna Fåglund

Den bilden är ju tagen typ vid mig :D Man svänger vänster vid golfbanan så kommer man hem till mig :) Om man tittar 90 grader åt vänster från där du fotat den bilden så ser man gården där jag bor långt borta :P

Svar: Haha vad roligt :P Åkt där massa gånger när jag ska till ullared.
Johanna Fåglund

sv: förstår det, borde vara närmsta vägen från Göteborg. Man borde ju kunna köra via Falkenberg med.
Kör ni av motorvägen i Åttabro då eller? :)

Svar: Jag vet inte riktigt vad det heter där vi kör av vägen :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: