Blåvinge

Redigerade en bild som jag fotade i juli som jag inte visat innan. Saknar sommaren, men får hoppas att det blir en bra vinter nu iaf, tycker ju om att fota vinterbilder också :)) Har ju också några bilder från Norge kvar att redigera, kanske på tiden att jag gör det snart för det är ju ändå två månader sen vi var där nu :p 
 
Tänkte fråga er också hur ni hittade till min blogg? Hade vart lite roligt att veta det :p 
 
Nikon D800 med Tamron 90mm 2.8 macro 

väldigt cool bild

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

johanna

det var två år sedan och vi skulle göra en bilduppgift i skolan som var inspirerad av låttexter. jag valde att fotografera en tår i form av en droppe, men var ny på detta med fotografering så jag googlade "fota vatten droppe" eller något sådant. då kom jag in på din blogg, läste inlägget, tyckte att du förklarade skitbra så jag kollade in dina andra inlägg. jag började följa dig på bloglovin' direkt och ja, nu är jag här två år senare :D

Svar: Haha vad roligt :D
Johanna Fåglund

Har följt din ett bra tag som du vet :)

Så vacker bild!

Svar: Ja, väldigt kul :)) Tack!
Johanna Fåglund

För oss som inte är så kunning innom att redigera, vad är dit "enklaste" tips/tricks?

hakansdotter.com, mitt liv i usa

Svar: Fota i raw så kan man lätt redigera bilderna i Camera raw sen i Photoshop. Annars är Curves ett väldigt bra redigeringsverktyg :p
Johanna Fåglund

Vacker bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jag hittade din blogg via Dayviews, och började följa dig därifrån sen drygt ett år tillbaka! :)

Svar: Kul att du stannat så länge :))
Johanna Fåglund

Jättevackert !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Fin bild!
Du är på framsidan nu, så jag hittade hit, haha :)

Svar: Tack :)) Hehe vad roligt :p
Johanna Fåglund

Erika

Hej Johanna!

Jag hittade till din blogg genom dayviews, då jag blev inspirerad av dina bilder där :)
Gillar främst dina djurparks/naturbilder :)


Svar: Vad roligt att höra :)) Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Så vacker bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Hittade din blogg då den visades på Blogg.se sida.
:)

Svar: Hehe kul att du klickade in hit då :))
Johanna Fåglund

Wow vilken bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fantastiskt fin bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Kommer jag ihåg rätt så är det ifrån Bilddagboken, eller daywievs som det heter idag. Dock vet jag inte hur jag hittade dig där, men du har alltid inspirerat med dina bilder så det är därför jag följt med ändå tills idag :)

Svar: Åh, vad roligt att höra! Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Fin bild :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fjärilar är väldigt roligt att fotografera! Snyggt fångat!
Jag hittade hit genom blogg.ses förstasida.

Svar: Ja, det är det :)) Tack!
Johanna Fåglund

Åh vad vacker, tror inte att jag sett någon sån fjäril irl förut. Jag har en fjärilblombuske i min trädgård dit fjärilar flockas om sommaren, älskar det, så himla vackert. Längesen jag kollade in din blogg men har varit här förut. Googlade då fotobloggar. Älskar fina fotografier :)

Svar: Dom brukar flyga runt bland ljungen i juli typ, fanns rätt många där jag fotade. Åh, vill också ha en fjärilsbuske i trädgården! Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Fin bild, jag råkade halka in på din bilddagbok när det hette så och därifrån började jag kolla in bloggen :)

Svar: Tack :)) Hehe jasså, vad kul!
Johanna Fåglund

Via dayviews tror jag... Jag minns faktiskt inte haha!

Svar: Haha :p Det var där jag började följa dig iaf :p
Johanna Fåglund

Jag hittade din blogg via din Dayviews. Du hade en bild på deras startsida och jag klickade in direkt för jag blev kär i bilden som var där (mins dock inte va det var för bild nu) men sen såg jag att du hade en blogg så jag började följa den! :)

Svar: Vad roligt :))
Johanna Fåglund

fin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Malin- Foto

Skärpan <3

Svar: :))
Johanna Fåglund

Otroligt vacker bild! :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Såg nästan ut som att det var massa frost på fjärilen, som vanligt jättefin bild :)

Svar: Hehe ja, typ :p Tack! :))
Johanna Fåglund

Linda

Hej, har nyss hittat hit och det var tack vare att blogg.se länkade hit med en av dina fina bilder, bilden lockade :) jag är imponerad över vilka fina motiv du fångat.

Svar: Åh, så kul :)) Tack så mycket!
Johanna Fåglund

Hittade din blogg när jag sökte norgebilder och det var alltså 2012, nu hade jag sån tur att ni åkte till norge 2013 igen och nästan exakt samma rutt som vi själva. (Men jag har inte redigerat en endaste bild ännu)

Svar: Kul att min blogg kom upp då :P Vad roligt! Det är ju så fint i Norge!
Johanna Fåglund

isabella

Hittade dig på bilddagboken först, så säg där att du hade en blogg. Efter det har jag börjat följa dig :) Du tar verkligen super fina bilder, gillar dem mycket starkt!

Svar: Vad roligt! Tack :D
Johanna Fåglund

via bilddagboken för väldigt längesedan haha!

Svar: Hehe :D
Johanna Fåglund

Jag blev tipsad om din blogg för ca ett år sedan av en annan fotointresserad kompis som inspirerades starkt av dig. Så nu är även jag en ständig bloglovin-följare för att inte missa ngt ;)

Svar: Vad roligt och kul att du stannade kvar :))
Johanna Fåglund

Otroligt fin bild!
En kompis visade din blogg och jag älskar bilderna du fotar! :)

Svar: Tack! :)) Vad roligt!
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: