1DDay och bilder från idag :))

Just nu sitter jag och kollar på 1DDay (eller natt som det blev här i sverige). Det är en 7 timmar lång livestreaming med One Direction. Det var till detta som jag gjorde den musikvideon jag la upp för ett tag sen (men som inte kunde skickas). McFly dök upp en liten stund förut också, det var trevligt (dom har skrivit "Dont forget where you belong" med Niall på det nya albumet, bra låt). Just nu är det Louis och Zayn's timme och det är en och en halv timme kvar, så kommer sitta här ett tag till :p 
Samtidigt som jag kollar har jag redigerat lite bilder som jag fotat idag. Jag och Tobias tog en liten promenad vid havet innan solnedgången, mysigt. Kul att komma ut med kameran lite också, brukar inte bli att jag fotar så mycket i november. Men här är bilderna iaf :)) 
 
Fanns lite blommor kvar ute :p 
 
Nikon D800 - 50mm 1.4 - Nikon 16-35mm - Nikon 70-300mm

Jättehärliga bilder :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Sjukt fina bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Väldigt vackra bilder! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Jättefina bilder! Har själv svårt för att komma ut med kameran under November :p

Svar: Tack :)) Ja, det är en rätt tråkig månad :p man får passa på när det är bra väder.
Johanna Fåglund

Näst sista bilden = jag sitter med helt öppen mun. Shit alltså!

Svar: Åh, tack :D
Johanna Fåglund

riktigt fina bilder :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder :D Så duktig du är ! kram

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Superfina bilder!

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Vackra bilder som vanligt =)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så fina bilder! :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilka underbara bilder :)
Helt fantastiska.

Jaaa de hade verkligen varit kul tycker jag :) bara något spontant. Med kamerorna i högsta hugg?:)

åh mysiga bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Åh så fina bilder! Älska den första!

Svar: Tack så mycket :D
Johanna Fåglund

Vilka fina bilder du tar! :)

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: