Sista chansen

Tänkte bara påminna er om att det är sista dagen idag att vara med i tävlingen på bloggen med temat landskap där man kan vinna 300kr på kamda.se. Tycker ni som inte är med än ska vara det :)) Ni har resten av dagen på er fram till midnatt.
Klicka här för att komma till tävlingen.
 
Nikon D80 med Tamron 10-24mm
Bild som jag fotade i Norge förra året som jag inte visat innan.

Åh vad fin bild!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

mäktig bild :)!

Gud så fint!

Att Norge var så fint visste jag faktiskt inte förrän jag började läsa din blogg ;)

Svar: Hehe jag visste inte det förrän jag var där :P Eller fint visste jag ju att det var, men inte sååå fint ;o
Johanna Fåglund

hej!
nu är det så att jag tänkte köpa en ny kamera, jag fotar mest för att det är kul men lite allvar ligger det i de med. jag har läst in mig i nikon D3200, men vet inte riktigt om jag ska köpa den eller inte? vet du något om den? eller har hört något?
skulle blir jätteglad om du visste något eller kunde ge något tips om vilken annan kamera som skulle vara bra ? :)
jag fotar mest djur, porträtt, och lite allt möjligt.
din blogg är bäst!

Hej! Vilken fin och härlig blogg du har.
Haft en härlig kort-vecka? ? Några planer för helgen??
Lust med ett bloglovin-/länk byte?

Kram

Svar: Tack så mycket! :)) Jag har varit hos min pojkväns föräldrar i helgen. Nej, jag gör inte bloglovin/länkbyten.
Johanna Fåglund

Så sjukt fin bild! Älskar verkligen dina bilder!

Svar: Åh, tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Wow, vilken fin bild!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

wow, vilken bild!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: