Silhuett

Inatt ska jag åka till Landvetter flygplats för fjärde gången på några veckor. Ska hämta min bror och hans flickvän vid 3-tiden för dom har varit i Turkiet nu i två veckor. Att det är fjärde gången jag kör dit är för att jag körde och hämtade mamma och pappa där när dom var i portugal. Vill också utomlands, men det blir nog ingen sån resa för mig i år.
Vet inte riktigt vad jag ska göra fram tills typ 2 inatt då jag ska åka :P Får kanske se på någon film eller nåt om en stund.
 
Här är en solnedgångsbild som jag tog när jag var i turkiet 2010 som jag gillar :))
Nikon D80 med Nikon 50mm 1.8

Riktigt fin! Ja de vore najs att åka någonstans. Mina föräldrar åker till turkiet i helgen, fusk! :P

Otroligt vacker bild !

Vacker bild! Hoppas de är nöjd med resan. Vilken jobbig tid de kommer hem.

Jättefin! Solnedgångar är ju bland det finaste som finns.

Detta var ett jätte vackert foto :-)
Du är så duktig!

Jätte vackert!!!! Färgerna är underbara!
Jag önskar att jag vågade flyga och upptäcka andra länder.

Vad snäll du är som ställer upp :) Surfa eBay lr tradera, där slår man lätt ihjäl många timmar xD

Så vackert :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilken vacker bild.

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vacker bild :-D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: