Läskiga, men roliga att fota

Ikväll var jag ute och fotade med Lisa. Blev lite blandade bilder, blåde porträtt på henne och mig, lite motljusbilder och macrobilder på myror :P Vi hittade massa buskar med lila blommor som vi tänkte fota porträtt vid, men när vi kom fram såg vi en stor myrstack så där kunde vi ju inte stå. Hatar myror! ;o Men såg att det satt myror i nästan alla lila blommor på buskarna, så det blev lite macrobilder där iaf. En bit ifrån myrstacken, den ville vi inte vara nära. 
Än så länge har jag bara redigerat myrbilderna, så det är bara dom jag lägger upp nu. Kommer fler från kvällen någon annan dag.
 
Tycker verkligen inte om myror, eller kryp över huvud taget, men det är så kul att fota! Gillar att det blev en lila bakgrund också på bilderna.
Nikon D800 med Tamron 90mm 2.8 macro
 

Nej men åh vilka häftiga bilder! :)

Riktigt läckra bilder på nått så vidrigt :P

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

grymma Bilder! macro är så kul att fota! :D

Coola bilder! Speciellt den sista :)

Jättefint! Älskar macrofotografering :)

Wow. så snyggt. skulle passa i en ram!

Så fina bilder!

Jävlar vilka häftiga bilder!

åh, så coolt och läskigt gulligt på nått sett

Coola :D

Riktigt coola bilder :D

Gud vad fina bilder du fotar som ett proffs

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Den första 'är HELT fantastisk!! Jag gillar inte heller kryp men det är så roligt att få till en fin bild på dem så man får offra sig lite! ;O) Superfint med den rosa bakgrunden!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: