Cykla vid havet

I fredags på kvällen tog jag och Tobias en cykeltur vid havet nu när vi äntligen har två fungerande cyklar hemma. Väldigt härligt var det :)) Hade med kameran också så vi stannade och tog lite bilder ibland på fina ställen.
 
Fin himmel var det :))
 
Såg en liten regnbåge på himlen också. Sett en sån en annan gång också, tror det är en liten bit av en halo.
 
Och här är jag med min fina cykel. Nya solglasögon och så. Jättejobbigt att hitta solglasögon som jag passar i, men till slut efter att ha kollat i typ alla affärer hittade jag ett par som passade bra.
 

Jättefina bilder och vilken mysig cykeltur! :)

Riktigt fina bilder! :D

Vilka fina bilder:D

Gud vad skönt det låter.. en annan cyklar inne på gymmet ist ;p Och man får verkligen känslan i det via bilderna, snyggt jobbat!

Svar: Det var det verkligen! Tack så mycket:)) Hehe det gör jag också, brukar gå på två spinningpass varje vecka :P
Johanna Fåglund

Åh så vackert! :)

Låter underbart !

Svar: Det var det! :))
Johanna Fåglund

Hej!
Gud vilken fin blogg du har! :) är det du som gjort designen?
allt bra? :)
länkbyte?
kram, ha en bra dag!

Svar: Tack så mycket! Ja, det är jag som har gjort designen. Nej, jag gör inte länkbyten.
Johanna Fåglund

Härliga bilder :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: