Bokedalen

Igår var ju jag och Tobias ute och gick i Bokedalen. Bokskogar är så fina och jag gillar den gröna färgen på löven, blev typ lysande när solen var framme. Men det var ganska svårt att fota, blev inte lika fint som det såg ut på riktigt.
Jag både älskar och hatar skogar :P Dom är jättefina, men alla småkryp är ju så äckliga! Idag hittade jag en fästing på min arm som jag måste fått när vi var där igår. Detta var andra på en vecka nu, fick en förra helgen hos Tobias också. Har inte haft någon på många år och nu två på en vecka! Inte kul ;o
 
Delar upp bildena i två inlägg. 

Det är svårt ibland att fånga det vackra ögat ser, på bild faktiskt, men jag tycker du har lyckats :)

Svar: Ja, fast det var mycket finare i verkligheten än på bilderna :P Men tack!!
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder! Ja tyvärr är insekterna en nackdel! :P Hoppas du tagit sprutor för fästingarna!! :)

Jätte fina bilder :)

Jättefina bilder !

Jätte fina bilder :)

Jag älskar verkligen din blogg! <3


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: