Bild från 30 Maj 2012

Ska åka med Tobias hem till hans föräldrar idag och stanna där tills på söndag. Denna gången ska jag ta med min telezoom som jag saknade sist jag var där :P Får se om det kommer komma upp något här på bloggen under helgen, men annars finns jag på instagram, stargirlphoto :))
 
För precis ett år sen var jag på detta fina stället och tog denna bilden (som jag inte har lagt upp förut). Saknar att fota landskap i Norge!
Nikon D80 med Tamron 10-24mm

Grymt vacker bild :D

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jätte fin bild :) Så somrig!

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Ja dina Norge foton är så himla fina! :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Vackert !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Gör du flera exponeringar på dina landskapsbilder? Det blir så himla fint men har nästan aldrig med mitt stativ för det är så stort och klumpigt ..:)

Riktigt vacker bild på alla sätt!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Superfin bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Såå fin bild :D
kramis♥

*svar:* Jaha okej, men jag frågar alltid, personen kanske inte är nöjd med en bild som jag är, så då vägrar jag lägga ut bilden. Jo det vet jag, men jag försöker att inte ta på andra människor som jag inte känner. Om dom inte står ned ryggarna till, det är mer okej tycker jag, då ser man ju inte fejset.

vilket fantastiskt foto!! :)

Vilken underbar bild!
Vad fantastiskt att få fota sådana mäktiga landskap :-D

Wow så snyggt!

redigerar du dina bilder? kan inte du göra en video isf på hur du redigerar en bild? (spelar ingen roll vad för bild)

Grymt fin bild :D

*svar:* Ah det är bra, för mig äre respektlöst att lägga ut bilder på nån/några utan att fråga först, fast jag vet att jag får lägga ut bilder på folk. Det kanske är så att personen/personerna inte vill att en viss bild ska visas på Internet, därför frågar jag alltid. Och jag vill även att folk frågar mig först.

*svar:* Bra att det finns några som kan visa respekt och 'ven vill ha det tbx. :) Inte alla som är såna tyvärr.

sv: så lite så :D

Wooow!!! For ett magisk landskapsbilde :D

Gud så vackert :)

Wow! Den är fantastisk, tog du flera exponeringar eller använde du något filter? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: