5 år sedan

Jag kom nyss på att det är 5 år sedan idag jag tog studenten. Känns knäppt att det redan gått 5 år ;o Vart har tiden tagit vägen undrar jag :P Men det var en väldigt rolig dag iaf! Bara för det gjorde jag ett litet kollage med två bilder från den dagen.
 
Jag, Sandra och Pernilla på bilden här uppe <3 
(bilden lånad av sandra)

Ja, visst går tiden snabbt! Känns nästan lite läskigt ibland...
För min del är det 10år sedan studenten...! 6:e juni 2003... Kan inte låta bli att känna mig väldigt gammal när jag tänker på att de som tar studenten i år föddes det år jag började mellanstadiet (4:an)...

För mig är det snart 20 år sedan. Tuiden går fort!

Fin blogg, du fotograferar jätte bra :)

nea

Vad gick du för program?

Svar: Barn och fritid gick jag :p
Johanna Fåglund

Hihi ja det var en speciell dag när man tog studenten, fyra år sedan för mig!

Håller med dig, Vart tog tiden vägen??

gick du bf ?! haha gud va kul, det gör jag med ! :D
vilken skola gick du ? :)

Tiden går sjukt fort jaa! Vad liten du såg ut..! Inte för du ser 'stor' ut nu, men aaa du fattar ;) Fin klänning oxo.

Svar: Ja, verkligen! Haha jag fattar ;P Tack!
Johanna Fåglund

Fem år sedan jag tog studenten också, shit vad tiden flyger förbi!!

Svar: Ja, det går verkligen fort!
Johanna Fåglund

Det är fan snart tre år sen som jag tog studenten, fan va tiden går!! :O

*svar:* Ja så äre ju :/ Samma som att lägga upp bilder på andra på blogg, fb, insta osv. man måste ju fråga först.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: