10 Maj

Var ute en del i fredags också. På dagen gick vi på en promenad, men då hade vi inte med oss kamerorna. Vå såg såklart massa hjortar då som vi inte kunde fota. Efter det åkte vi iväg till ett fint ställe i närheten och fotade lite. Var fullt med vitsippor. Jättefint var det, men det började regna lite efter en stund så vi stannade inte länge där.
På kvällen hade det blivit bättre väder, så vi gick ut på en till promenad genom skogen. Samma tid som kvällen innan då vi hade sett rådjur på en åker och dom stod där denna kvällen också. Hade ju lämnat mitt tele hemma, så jag fick nöja mig med att fota med mitt 90mm som var den längsta brännvidd jag hade med mig. Vi stannade för att fota och det ena rådjuret kollade på oss jättelänge och till slut började det skälla på oss ;o Aldrig hört ett rådjur låta sådär innan. Lite läskigt haha. Hittade lite fler rådjur på vägen också, men dom var rätt långt bort dom med, så jag fick inga speciellt bra bilder på rådjuren.
 
 
Och några bilder från kvällen..
Dom två sista bilderna är fotade på långt avstånd, så dom är rätt mycket beskurna.
Kommer inte lämna mitt tele hemma igen när jag ska dit iaf :P
 

Fina bilder :D Haha, alla coola saker brukar hända då jag inte har kameran med mig eller så har jag inte mitt tele med :D

Jättefina bilder :)

Klara Knutsson

Wow, bilden med grusvägen är ju helt magisk! Älskar!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow, vilken vårkänsla man fick när man såg bilderna!

WOW vilka grymt fina bilder du har!!
kram

Vilka fina bilder!

Vackert som alltid!

Wow, helt otroligt :D

Superfina bilder, som vanligt! Jag gillar att din logga står lite suddigt, många andra brukar ha den som värsta blaffan i mitten så man inte ser själva bilden. :)

Så vackert!
Ser fram emot rådjursbilder i framtiden då ;)

Faaaaan vad vitsippor!! Här uppe i norr har jag inte sett så lite som ett skott (?) ens :P Oooooork,

Svar: Hehe ja, det var galet många där! Tråkigt, men det kommer nog snart ;o
Johanna Fåglund

Vilken upplevelse

Jättefint !

Jättefina bilder! Ser ut som ett vitsippe-drömland! :)

Lust att göra ett länkbyte? :)

Svar: Jag gör inte länkbyten.
Johanna Fåglund

Fina bilder :)

Jätte fina foton! :)

Vackra, härliga bilder:D

Underbara bilder!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Wow, väldigt vackert!

Helt nydelige skogsbilder :D Mine favoritter er deffinitivt 1 og 2 :D

Vilka underbara bilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: