The seven deadly sins - Lust

Idag gjorde jag den fjärde smikningen i temat "de sju dödssynderna". Vällust blev det.
Rött läppstift är inte riktigt min grej :p
 
Har använt mig av:
Make up store Microshadow - Pollution
Make up store Eye Pencil - Black
Make up store Blush - East
Make up store Lip Pencil - Russian
Make up store Lipstick - Vamp
Nyx Jumbo Pencil - Milk
Rhinestones från Panduro

Du är verkligen sjukt duktig :D

Galet snyggt smink! Jag tycker du passar bra i rött läppstift, men du ser lite annorlunda ut (på ett bra sätt!). Trevlig helg!

Hej.
Förstår dig, har också svårt för rött läppstift, känner mig som en clown :D
Men måste säga att sminkningen ink läppstift blev för jävla snyggt!!
/www.familjenochkaos.blogg.se

Snyggt :-)

Jättesnyggt!
Men är det inte svårt att blinka med så stora stenar på ögonlocken?

Så himla snyggt! Kram på dig underbara du!

Riktigt coolt! gillar stenarna på ögonen :) Tycker inte rött på dig är helt fel :)

Snyggt :)

Åh, så vackert. Du är så otroligt duktig!

Sv: Du får väl göra det om du kommer till Stockholm någon gång :)

du har en grymt fin och inspirerande blogg// Liz

Vilken fin sminkning!
Ha en trevlig lördag! NJUT!

Läckert!

sv: Det var så lite så! Kram på dig fina du!

snyggt :D

jättesnyggt! :)

fin blogg :D!
btw: har frågestund nu så fråga om det är något! :D

Hej !

Kika gärna in i våran nystartade smyckes blogg där du nu kan vinna örhängen till ett värde av 50 kr :)

Vi ses !

http://vackerofsweden.blogg.se/?tmp=19482

Hej !

Kika gärna in i våran nystartade smyckes blogg där du nu kan vinna örhängen till ett värde av 50 kr :)

Vi ses !

http://vackerofsweden.blogg.se/?tmp=19482

Åh så fint!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: