Snowflakes

Snöade fina snöflingor förut, så jag passade på att fota lite med mitt macro. Snön smälte typ direkt den la sig på marken, men jag tog ut vantar som flingorna kunde sätta sig på bra :))
Om ni undrar hur jag fotat har jag ett inlägg där jag beskrivit hur man tar bilder på frost/snöflingor. Klicka här för att komma till det.
 
Nikon D800 med Tamron 90mm 2.8 macro

väldigt fina bilder :-D

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder :D
kramis♥

Här snöade också jättefina snöflingor imorse! Men jag var tvungen att åka till skolan så hann inte fota innan :/

Sååå fint !

Superfina bilder! Du är grym på att fota :) Hoppas du får en bra dag!

Sjukt fina bilder! :D

W O W! Helt otroliga bilder, ryser nästan när jag ser dem! wow..

Så utrolig nydelige bilder, utrolig skarpe detaljer :D Nå fikk jeg også lyst på nytt macro objektiv, mitt er bare 30mm

Så snygga bilder :)

Så snyggt! Svårt att komma så otroligt nära!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Himla fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vilka vackra bilder:D

Hej! Jag vill nog köpa ett macroobjektiv och vet att du har tipsat om det du har till mig innan, men skulle du kunna berätta lite om det? Vad det är bra till, vad man kan göra med det, hur mycket du köpte det för osv.? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: