Roligt :))

Ni kanske kommer ihåg stjärntecken-sminkningen jag gjorde för nästan en månad sen? Jag vann iaf tävlingen i sminkgruppen på dayviews med den :)) Helt galet, fick 148 röster av 175 (var tvungen att räkna :P).
Jag blev ju själv väldigt nöjd med sminkningen (la ner flera timmar på att sminka och fota), men var inte så säker på att vinna efter att ha sett dom andra bidragen, så det var väldigt kul att så många gillade den :)) Nu ligger min bild som gruppens presentationsbild i en månad tills nästa tävling är avslutad.
 
 
Klicka här för att komma till gruppen på dayviews. Finns massor med fina sminkningar där :))
Man kan kolla även om man inte är medlem.

Vad vann du? :)

Grattis!
Kul för din sminkning är jätteläcker :)

KUL !

Svar: ja! :))
Johanna Fåglund

Vad kul grattis! :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: