Objektiv

Objektiven som jag skrev om i ett tidigare inlägg som jag ska sälja ligger uppe på blocket nu. Är någon intresserad kanske det är sista chansen nu :p
Klicka här för att komma till annonsen.
 
Blev tomt utan en bild, så här är en jag fotade när jag var i Grekland 2011. Fotad med ett av objektiven som jag säljer,
Tamron 10-24mm.

Riktigt fin bild!!

Jag blev kär i bilden 8D Så himla fin!

Himla cool bild!

jätte cool bild!

Lollo

Så vacker bild!!
// lovisamagnusson.blogg.se

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så fin bild verkligen! :D

Herrejävlar siken blogg :O
En av de bästa ja någonsin mött, kommer verkligen fortsätta läsa <3

åh vacker Bild!!!

Så sjukt häftig bild!

Åh vilken vacker bild!

Va fint:D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: