Ny tavla

Skrivit ut en bild som jag fått upp på väggen nu. Sista platsen i mitt rum på väggen som jag kan ha en tavla på (har dumma snea väggar). Det var iaf därför jag undrade vilken av bilderna på mig och Tobias ni gillade mest, hade svårt att bestämma mig :P Dom flesta av er tyckte att stjärnhimlen var finast, så det blev den.
 
Och såhär blev det :))

Älskar bilden på dej å din pojkvän! :)

Snyggt :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Hur länge har du fotograferat? :)
Fina bilder du tar!

Svar: I ungefär 5 år. Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Underbara bilder, du har klart talang! MEN, borde du inte ha dina prylar i en väska?? Hemska tanke om de skulle trilla ner från den där hyllan... ;-) Keep up the good work! /Markus

Svar: Tack så mycket! Brukar ha en del av objektiven i väskan, alla får inte plats. Men dom står rätt säkert där uppe. Hyllan är för högt upp för att man skulle råka slå till dom och den sitter stadigt :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: