Mössor

Fick ett paket i brevlådan idag. Hade köpt en mössa av en tjej som är jätteduktig på att sticka. När jag öppnade paketet hade hon skickat med en mössa till. Hur snällt är inte det? :D Så nu har jag två nya fina mössor och jag är jättenöjd med båda :)) Tack Stickan!
 
Mössan på första bilden var den jag köpte och den andra fick jag med :))

Åh, vad fint. Du passa jättebra i båda färgerna. Roligt att du blev glad. Ha det bra! Kram

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna Fåglund

Jättesöta !

Svar: Visst är dom :))
Johanna Fåglund

vad fin du var i färgen på mössan till höger:)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Gud vad snyggt! Vem beställde du från? :)<3

Riktigt fina :)

Svar: Ja, ellerhur! :))
Johanna Fåglund

Hej Johanna :-)
Tänkte fråga om jag skulle kunna få låna dessa bilderna av dig? Har tänkt att skriva ett inlägg om din blogg och att du äger mössor från mig. Har du nån annan bild oxå som visar hur duktig du är som fotograf och allt annat vackert du gör, så tar jag gärna det oxå. Så det blir ett fint inlägg om dig :-) Ha det bra! Kram

Svar: Hej! Åh, vad snällt av dig att skriva om min blogg! Självklart får du låna dom här bilderna. Du får lägga upp någon av mina bilder andra också, du kan bara ta någon från bloggen som du gillar :)) (Snart dags att börja använda mössorna igen :D)
Johanna Fåglund

Sv: Ja, då ska jag titta runt och välja några fina bilder. Jag säger till när jag har lagt ut inlägget så du får läsa det :-) Hihi, ja snart är det dags för mössor :-) Kram

Svar: Gör det! Ska bli roligt att se :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: