Måne

Tyckte månen var fin igår så jag kunde inte låta bli att fota den. Tog först en bild i skymningen och sedan en till när det hade blivit mörkt ute. Nästan fullmåne. Ska bli det imorgon.
 
Nikon D800 med Nikon 70-300 4-5.6G VR

Så vackert:D

Åhh vad coolt! hur gjorde du? :)

Snyggt som sjutton !

Jäklar, sjukt bra!

Så grymt coolt och fint :D
Föresten, jag gillar din design jättemycket, din header är jäkligt cool :)

hej hej ^^

har kört igång dagens blogg och en frågestund, gå gärna in och va med eller ställ en fråga :)

herre min jesus amalia i höjden, och allt vad man kan säga. du är så grym! :)

Åh vad fint! blir inte så nära alls när jag zoomar in till max med mitt 55-300mm objektiv, har du beskurit den? :o

Oj, va snyggt!

Fina bilder :) Månen är ju ganska fin faktiskt om man tänker efter :)

Så underbart bra fotograf! :')

Fina bilder :D Hur får du så bra skärpa på månen?

Har du redigerat månen något eller är den så? ;)

Svar: Jag har beskurit bilderna, gjort mer kontrast och lagt på skärpa bara :P
Johanna Fåglund

så snyggt fotat!

RE: håller med, lite för dyra faktiskt men oj så snygga de är :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: