Längtar

Nu vill jag ha vår och massa färg ute..
Har inte fotat på ett tag nu (om man inte räknar med på jobbet). Lite tråkigt, men det kommer nog snart bli bättre med det :)) Ska bli kul att fota vår och sommarbilder med min D800.
 
Nikon D80 och 50mm 1.4
Bilden är från första maj 2012

Så vackert!

Superfin bild:D

Jag längtar också!

Härlig bild:)

Åh, det var en fin bild, tycker den var vårlig och inspirerande! Längtar också till våren! :)

Åh vilken härlig bild, nu längtar man verkligen till våren när man ser den! :)

Åh vad härlig bild!

Hoppas det är lika fint i maj i år!

Längtar också efter att fota vår och sommar!

Svar: Det är nog inte så långt kvar nu :))
Johanna Fåglund

Åh, tänk när det ser ut sådär ute, inte så jätte jätte länge kvar! :)

Svar: nej, det är det inte :))
Johanna Fåglund

Gud så fin bild!

Jättefin bild! :)

Vilken underbar bild !

Vackert;D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: