I skogen

Haft en bra helg hos Tobias. Han skulle stanna kvar längre, så jag åkte hem själv idag. Har varit fint väder, men väldigt kallt när det blåste. Var ute på en promenad i skogen igår på dagen och på kvällen åkte vi ut för att fota stjärnor. Har redigerat några bilder som jag fotade när vi gick i skogen. Var så fint ljus!
 
Min älskling ser söt ut :))

Fina och bra bilder.

Haha men gud det ser ju sommar ut på bilderna! Himla orättvist, här är det ju hur mycket snö som helst kvar i alla skogar.. :P

Vilka fina bilder:D

Jättevackra bilder :)

Bilden på lingonriset var helt fantastisk!

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Vilken känsla du får till i bilderna! :) Super härliga!

Magiske bilder!! Får skikkelig eventyrfeeling av å se på de første bildene :D

vilket vackert ljus!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder:)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: