Hair

Vill verkligen göra något med mitt hår! Tycker det är så himla tråkigt just nu. Världens utväxt och en sidecut som behövs fixas (ja, ni ser ju i inlägget under hur det ser ut). Hela håret känns så kort också efter att jag klippte mig i vintras, har sparat till långt så länge nu utan att det händer något.
Till en början måste jag iaf göra nya slingor så min utväxt försvinner, klippa sidecutten och färga den blond också (även om den växer ut snabbt och blir mörk). Sedan har jag funderat på extensions, men får se hur det blir med det.
 
Gick igenom lite gamla bilder på mig och kollade hur jag haft håret under dom senaste åren.
Satte ihop ett litet kollage som jag tänkte visa :P
 
2006 - Blond, mörkbrunt underhår och snelugg. Trivdes i detta, hade det så länge.
2007 - Samma som 2006, men färgade underhåret svart istället och i slutet på året blev min lugg rosa som höll sig i nån månad :P Vet inte om jag lagt upp en bild på mig med rosa hår här på bloggen innan.
2008 - Tröttnade på mörkt underhår, så började med att bleka bort det. Var lite orange ett tag. Blev sammanlagt 10 timmar hos frisören för att få det helt blondt.
2010 - Fortfarande helt blond, men klippte lugg i slutet på 2009.
2011 - Bestämde mig för att göra något med håret och gjorde en sidecut som jag blev väldigt nöjd med. Sparade till längre lugg också.
2012/2013 - Fortfarande samma som 2011, men har utväxt och en mörk sidecut.

Anonym

Åh älskar ditt hår 2010, du passar så bra i lugg :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Håller med "anonym" du passar sjukt bra i de frisyren :)

Svar: Tacktack! :))
Johanna Fåglund

Elsker din frisure i 2010! Den er vildt sød. De andre frisurer er også pæne, men det er nok 2010-udgaven jeg bedst kan lide :-)

2006 och 2007 var super snyggt! :)

åå, så himla fint hår du har!

RE: haha jag med, men har hittat ett par galaxy-leggings för 260:- som jag tror jag köper hem! sjukt snygga och tror du skulle gilla dem :)

Gud vad fin du är !

RE: oh vilka snygga leggings de hade där :) tack för tipset!

Syns du er veldig fin med sidecutten, kanskje du skal splashe litt sterk farge igjen slik som det rosa? :P

Svar: Tack! :)) Funderade på några färgade slingor i underhåret, men det blir nog inte av :P
Johanna Fåglund

Oj!

Svar: ? :P
Johanna Fåglund

gillar bilden på dig i lugg, kanske ha de igen och ha lite färg i det :) eller de du har nu och ha lite färg i det :)

Anonym

att du inte testar att bli brunett? :)

Svar: Jag har testat det faktiskt, fast det var nog 2004 och jag hade ingen bra bild från det, så jag la inte in det i kollaget. Brunett var inte min grej riktigt, inte då iaf :P
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: