En solnedgångsbild

Har inga nya bilder så jag lägger upp en som jag fotade i Turkiet i somras som jag inte lagt upp här innan. Väldigt mysig solnedgång den kvällen :)) 
 
Tänkte att jag skulle leta upp en bild från varje månad sedan jag började fota tills nu och lägga upp här på bloggen. Skulle ni vara intresserade av att se det isf? Tänkte det kunde vara en kul grej :P
 
Nikon D80 med Tamron 10-24mm (säljer det objektivet nu om någon är intresserad)

Magisk bilde!!

Wow! Det er et helt fantastisk billede!
Hvad var indstilligerne på det?:-) det er virkelig flot!:D

Ja, det vore superkul att se! :D

Jättevackert! (som vanligt :p) skulle vara kul att se det.. ! Eller alla bilder du lägger upp är kul att se xD

Svar: Tack så mycket! :)) Haha det var ju tur det :p
Johanna Fåglund

Passar objektivet till Canon och hur mycket vill du ha för det? Letar nämligen efter ett vidvinkelsobjektiv :)

wow vad vackert!

RE: ja verkligen snygga saker hade dem :) tack fina du för dina ord! kram

Vilken vacker bild! Jag gillar att du har plockat fram den blå färgen så fint :)

RE: så lite så :) jag gillar alla tre väskor, men tror att den bruna blir den jag klickar hem för det är trots allt mer lite mer "mig" hehe ;)

Underbart !

Jaa, visa bilder som du fotat från allra första början! :)

Gjorde förresten precis ett inlägg där jag tog med en av dina bilder men länkade till din blogg och skrev att det var din blogg! Hoppas det var okej!

SV. men du tycker alltså att det är värt pengarna?
Finns det något mer eller mindre positivt med det? :)

Sv. Okej, vad bra! Gillar att man kan ta vanliga bilder med det också, det kan man ju inte göra med mitt close up filter. Men man kan alltså inte zooma med det? :)

Sv. Kan tänka mig det!
Aha, okej! Kommer vara rätt ovant då när man är så van vid att kunna zooma, haha! Men det är klara bilder och så? Och finns det inget negativt, haha? :)

Ja!!

Sv. Tagit bort den nu.

Okej. Hörde mycket att den låter lite med men inget som stör dig?

Sen undrar jag om man inte kan zooma, är det inte svårt att komma nära t.ex djur då? eller har jag missuppfattat något? :)

så himla fin bild :D

Har bläddrat igenom din blogg nu, och alltså seriöst.. du har verkligen en talang för foto! ta vara på den och ta åt dej av alla fina kommentarer, för dom har allihop så rätt; du är grym! :)

Vacker bild:D

Grymt snygg bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sandra

Sagolikt :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: