Dreamcatcher

Gjorde en drömfångare som blev klar för några dagar sen :))
 

Åh, fy så häftig! Får man fråga hur du gjort? ^^

jättefin :)

Linn

Herregud har du gjort den där?! Den är jätte jätte fin! Jag älskar dina bilder och din blogg är jätte bra.

Svar: Ja, jag har gjort den. Var faktiskt inte så svårt som man kan tro :P Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Fiin !

Dina bilder är riktigt fina!! :)

Superfin!

åh va fin!:)

riktigt grym bild! :)

Vilken fin! Jag har också en drömfångare, men har hört att det ger otur att göra en till sig själv? :)

Jättefin drömfångare....

Vilken fin! :)

Vad fin den blev. Rätt många som gör drömfångare som blir lite halvt småroliga. :)

// Marika

Åh så vacker! :)

fin!

otroligt duktig fotograf du är!

du är så sjukt duktig på att fota!

så fint! :)

Fin bild :)

jag har följt din blogg sedan 2009, har alltid älskat den! :D

ja hihi! tycker du tar så himla fina bilder, det är verkligen en inspiration för mig som också är fotograf, jag går media nu på gymnasiet och lär mig nya saker varje dag. Av att titta på dina bilder, tips och tricks får jag själv mycket idéer och vill testa nya saker!:)

Åååh, va fin! Älskar drömfångare! :D

Super fin :)

Åh vad cool!
Sv: Så lite så :)

Gud vilken fin blogg :)

skitcool blogg, bloglovinbyte?

Svar: Tack! Jag gör tyvärr inte bloglovinbyten.
Johanna Fåglund

vilken fin :D

Såliteså :)

Tyckte att det var dåligt att hon åkte ut denna gången. Tyckte hon var bra :)

Haft en bra dag annars då? :)

Härligt, min har varit toppen! (Y)

ja :)

Fin blogg, kika gärna in på min blogg!
Glöm inte att delta i veckans blogg!

Gud va snygg! Hur gjorde du? :)<3

Så vacker.

Åh!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: