Blue Bokeh

Har inga nya bilder just nu så jag lägger upp en som jag fotade i mars förra året som jag gillar :))
Ska åka till Frölunda Torg med Tobias nu och lite senare ska vi ut och fota. Ska se om man kan se den där kometen som ska synas nu. Hade vart kul om man kunde fota den :P
 
Nikon D80 med 50mm 1.8

Riktigt snygg bild, ser så fejk ut ;)

Åh vad snyggt det blev med bakgrunden!

Anonym

Ååååh, är ett så otroligt stort fan av dig och dina bilder. Kan du inte visa hur du fotade den här bilden?! :D

Svar: Tack så mycket! :)) Jag höll ett glittrigt papper bakom bara :P
Johanna Fåglund

Vackert!!! Och så påhittigt med ett glittrigt papper :)

Så snygg bild!

Jäklar vad fin!

Fantastiskt vacker bild!! Och så ovanligt att fotografera en sån här bild med 50 fast! Snyggt!

Vackert:D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: