Vattenfall <3

Har inte fotat några nya bilder på ett tag nu och i helgen blev det inga heller. Jag letade upp en gammal bild som jag inte visat innan och redigerade.
Lite jobbigt just nu att fota och redigera eftersom ögondropparna jag fick när jag var hos ögonläkaren i veckan gör att jag ser suddigt. Dom första två timmarna efter jag har tagit dom är värst, sen är det inte lika suddigt, men jobbigt är det. Vet inte riktigt hur det kommer gå att jobba i veckan eftersom fota och redigera är det enda jag gör (jobbar som produktfotograf på ett företag). Men har bara en vecka kvar att ta dom och ögonen känns redan bättre tror jag, så det är ju bra iaf. Sen är det bara ögonlocken som ska bli bra också.
 
Här är iaf bilden jag redigerade nu. Fotade den i oktober förra året. Vattenfall är så fint!
Nikon D800 med 50mm 1.4

ännu en riktigt bra bild! :D

Svar: Tack så mycket :))
Johanna Fåglund

Så fint! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

fint! :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

såå vackert :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jätte fin bild!

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

så vackert!!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

underbar bild!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Riktigt snygg bild! Hoppas verkligen att det blir bättre och att suddigheten inte håller i sig så länge, förstår att det är jobbigt!

ser grymt häftigt ut!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Super fin bild :)

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Himla snyggt tagen bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

superfin bild :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vackert, verkligen :)

Svar: Tack! :D
Johanna Fåglund

Jättefin bild :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Vackert!

Väldigt fin bild, så vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh vad jobbigt, hoppas det blir bättre med ögonen :/

Jag älskar verkligen dina vattenfallsbilder! Vart hittar du vattenfallen? Själv bor jag i Östergötland och det är näst intill omöjligt att hitta ett vattenfall överhuvudtaget ;)<3

Svar: Hoppas jag också! Tack så mycket :)) Jag trodde inte att det fanns här i närheten heller innan jag googlade lite och hittade detta (ramhultafallet). Riktigt mysigt ställe att fota på!
Johanna Fåglund

Vackert!

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: