Svartvit Johanna

Gick igenom mina sminkmappar på hårddisken. Vill kunna sminka mig igen, men mina ögon/ögonlock har varit så jobbiga i flera månader nu så jag har inte kunnat (därför jag inte gjort klart mitt sminktema än också). Men ska äntligen snart till både hudläkare och ögonläkare så hoppas att det kommer bli bättre då! Det är verkligen jättejobbigt och gör så ont.
Hittade iaf denna bilden på mig som jag tog för typ precis tre år sedan. Kanske ska testa att göra lockar i håret igen, var längesen jag hade det nu. Tycker det är fint :p
Ska snart iväg och träna spinning. Hade velat gå ut och fota lite ikväll, men vet inte om jag hinner det. Får se sen. Annars kanske jag hinner det imorgon. Vill fota macro! :))
 

Sött foto!

Supersnyggt hår! Du är så söt :) Hoppas dina ögon blir bättre snarast :)

Jobbigt med ögonen, hoppas verkligen att det blir bättre snart!!
Jättefin bild! :)

Fin bild :)

Snygg bild och snyggt hår! :)

Det var så lite :)

Sandra

Mycket fin bild på en alltid lika fin tjej! :) <3

Svar: Tack Sandra <3
Johanna Fåglund

Du är så fin :-)
Kram

Grymt porträtt!! Vackert ljus!

Fin blogg du har, diggar ditt namn :)

Vilken snygg bild!

Vackra du !

Det är verkligen en jätte bra bild :)

Sjukt vackert! För att ge lite kritik så skulle jag valt att dämpa det blåaktiga lite o göra det mer grått. Lycka till med ögonen också, förstår att det är jobbigt :(

Svar: Tack! :)) Bilden är helt i gråskala, så vet inte om det går att fixa gråare :p
Johanna Fåglund

Jättefina bilder du tar!

Fina bilder! Vad fotar du med för kamera? :)

Sv: Tack snälla Johanna för din söta kommentar i min blogg :-)
Jag var lite nervös över att lägga ut lite fräckare mössor i bloggen :-) Så det värmde att du gilla den :-)

Ha det bra!
Kram

sv: Varsågod, jadå :)

jätte fin bild :)

faaaan va fint! och asså jag älskar älskar älskar älskar älskar din header! tror ja har sagt det förut men säger det igen! love it!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: