Nordens Ark II

Här är några fler bilder från Nordens Ark. Lite uggor :))
 
Fjälluggla
 
Fick mördarblicken av "Hedwig" ;o
 
Lappuggla
 
Finns aldrig någon Johanna-cola när jag ska köpa, så det fick bli en Tobias ist :))
 
Slaguggla. Tror detta är en unge. Tycker att dom här ugglorna är så söta! :))
 
Dom flög runt lite. Var svårt att fota eftersom det var grenar och grejer i vägen. Skulle vart lite finare utan staketet i bakgrunden också, blev lite rörigt med det ;o
 
Nikon D800 med Nikon 70-300G VR

Snygga bilder! De där slag-uggle-ungarna var verkligen söta! ;) Hur tycker du att ditt objektiv är? Funderar nämligen på att köpa ett 300, men vill gärna ha ett ljusstart :')

Sv: Ja, får du möjlighet att gå en nattvandring så gör det, lätt! :D Nu finns förresten några bilder ute, även om det inte blev så bra med bara ett 50mm... xD

Sandra

Aw, Hedwig <3 Tror jag grät mer för henne än för Dumbledore. Kan ha berott på pms :P

Svar: Haha jaa ;o
Johanna Fåglund

Åh jag älskar ugglor, den sista bilden är så himla fin!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Riktigt coola bilder, ugglor är så häftiga! :)

Riktigt mysiga ugglor :)

Svar: Ja :))
Johanna Fåglund

Fina bilder :D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Häftiga bilder! Gillar särskilt bilden på Lappugglan, blev riktigt snyggt mönster med staketet i bakgrunden. :)

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

Ugglor är frän, ful söta lixom :P

Svar: Haha ja :P
Johanna Fåglund

åh, gud vad fina bilder :D har aldrig fått så fina bilder på fåglar, oavsett var dem är :(


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: