Midsommar

Hoppas ni hade en bra midsommarafton igår :)) Jag var hemma med Tobias hos hans föräldrar. Åt god mat och tittade på när massa folk dansade runt midsommarstången. Jag dansade inte :P Var helt okej väder fram till typ 4-5 nånting då det började ösregna, men det är ju som vanligt. Hann iaf med lite porträttbilder tidigare på dagen ute vid kvarnen som vi har fotat vid några gånger. Dom håller på att sätta upp nya vingar på den (dom hade ramlat av och vart nere nu i nästan tre år), så det kommer bli ännu finare att fota där när dom kommit upp :))
Skulle egentligen stannat där tills imorgon, men vi åkte hem till mig idag istället. Har bara hunnit redigera en bild, men det kommer fler en annan gång.
 
Tobias som fotat denna bilden på mig. Blåste en hel del :p
Nikon D800 med 50mm 1.4

Fin du är !

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så härlig bild! :) Tråkigt med regnet!

Svar: Tack! :)) Aa, lite, men hade bra den största delen av dagen iaf.
Johanna Fåglund

Åh vad fin du var :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Riktigt fin bild. Gillar din krans! :)

Svar: Tack :D Jag med, fast den är inte min, lånade den av Tobias systerdotter :P
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: