Lite blommor

Två bilder som jag fotade för en månad sen..
 
Nikon D800 med 50mm 1.4
 

Vackra bilder :-)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Sv; Så lite så! Kan du inte lägga upp en tutorial hur man gör någon sminkning? :)

Svar: Just nu kan jag inte sminka mig, men när jag kan göra det igen skulle jag kunna göra en tutorial om jag kommer ihåg det :P
Johanna Fåglund

FINA!!

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jättefina bilder!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Åh, så vackra! :) Kram

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Jätte fina bilder :D

Svar: Tacktack :))
Johanna Fåglund

Vackra! Så fint med alla blommor som slår ut :)

Svar: Tack! :)) Ja, visst är det!
Johanna Fåglund

underbart fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

fina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Fantastiskt vackra!
Älskar ljuset speciellt på andra bilden :-D

Svar: Tack så mycket! :))
Johanna Fåglund

fint!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Så fina ! :)

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

Jättefina bilder :)

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Superfina bilder:D

Svar: Tack :D
Johanna Fåglund

Så vackert!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: