Lila bollblomma

Här är några bilder från idag när jag var ute och gick. Kommer fler bilder en annan gång :))
Så fint med alla färger ute nu!
 
Nikon D800 med Tamron 90mm 2.8 macro

Vilka fina bilder:)

dem där blommorna är så vackra!

Läcker färg :)

Åh så fina bilder!

Hej! Jätte vackra bilder. Tänkte bara säga att blomman heter Allium :)

Jättefina bilder! Den sista bilden var verkligen super fin :)

FÄÄÄÄRG !

Fina bilder :)

Jag satt modell för ett gäng tjejer som utbildade sig makeupartister

Vilken upplevelse att sitta modell, så mkt jobb de ligger bakom. Kolla gärna kategorin modell 2010

Synd du ej bor närmare, annars hade du kunnat sminka mig och sen vi kunnat visa de på bloggen här

Vilka underbara bilder!

så otroligt fina bilder!

Nej guuud så fina bilder! :D

Jättefina bilder :)

Vilka fina Bilder du tar!! :D

Superfina bilder! :)

sjukt fina bilder :)

Jätte fina bilder!! :)

Åh så fint! Älskar de två nedersta bilderna! :)

Jätte fina bilder!

Riktigt vackert! :)

snygg färg och fina bilder!:)

Jätte fina bilder! :D

Sååå vakkert :D Nydelige farger, lys og bokeh :D

Dessa Alliumblommor rä så vackra, synd de luktar lök när man tar in dem :/

Svar: Ja, det är dom! Jasså, det visste jag inte :p
Johanna Fåglund

När jag gick floristutb så fick jag lära mig att de var släkt med löken &när vi snittade dem till buketterna stank det verkligen lök i salen.

Svar: Hehe okej :P
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: